Meest gestelde vragen

Hoe bestel ik een product op de site?

Bestellen via onze shop op By Lin is snel en eenvoudig, al in drie stappen kunt u bestellen én betalen.
1. Selecteer het product naar keuze en voeg deze in uw winkelmand toe.
2.Rechts op de site is uw winkelmand zichtbaar, u kunt verder winkelen of via de winkelmand direkt afrekenen.
3. Afrekenen gaat heel eenvoudig, volg de stappen via het scherm en u kunt via Ideal afrekenen.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

iDEAL.
Wanneer u internet bankiert bij de Rabobank, ABN AMRO bank, Fortis, SNS-Bank, ING of de Postbank, kunt u in uw eigen bekende internet omgeving met iDEAL uw directe betaling doen. Na de keuze voor iDEAL als betaalmogelijkheid, kiest u uw bank en de rest wijst zich vanzelf.

Paypal.

Via PayPal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken en ontvangen. U kunt (internationaal) geld overmaken naar familie, vrienden, webwinkels en veiliginswebsites zoals Marktplaats en eBay.

Online betalen

Om geld over te maken naar familie of vrienden heeft u alleen het e-mailadres nodig van de ontvanger. Door uw bankrekening of creditcard op uw PayPal-rekening te registreren, kunt u via het tabblad Geld overmaken een betaling sturen. Het geld wordt op de rekening van de ontvanger gestort en kan vervolgens worden opgenomen naar een bankrekening of worden gebruikt om een betaling te verrichten.

Indien u online winkelt en het PayPal-logo staat op de website van de webwinkel aangegeven, dan kunt u hier ook met PayPal betalen. U hoeft bij de betaling alleen PayPal te selecteren. Vervolgens wordt u gevraagd om in te loggen op uw rekening en de betaling te bevestigen. Uw financiële gegevens worden nooit aan verkopers of webwinkels getoond.

Vooruitbetalen per bank.

Vindt u het fijn om eerst uw bestelling te plaatsen en dan pas uw bestelling te betalen? Dat kan! Vink bij de bestelling aan dat u vooruitbetaald per bank. Vervolgens ontvangt u een email met onze betaalgegevens. Hiermee kunt u het aankoopbedrag overmaken. U dient dan zelfstandig de betaling te voldoen via internetbankieren of via een schriftelijke overschrijving. Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling op onze rekening hebben ontvangen. Vooruitbetaling via bankoverschrijving is mogelijk tot een bedrag van maximaal € 500,-

IBAN:NL94INGB0007163815


Is mijn bestelling ontvangen? 

U ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail met daarop alle door u verzonden gegevens, controleert u deze direct op juistheid. Eventuele fouten in uw bestelling betreffende het afleveradres dient u direct aan ons door te geven zodat wij uw bestelling juist kunnen uitvoeren.Indien u na enkele minuten nog geen bevestiging heeft ontvangen van uw bestelling op uw emailadres, neemt u dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met mij op om er zeker van te zijn dat uw bestelling wel is aangekomen! 0648762573.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Neemt u dan direct contact met ons op en zorg dat u het ordernummer (staat in de bevestigingsemail) óf het afleveradres en plaats bij de hand heeft zodat wij uw bestelling erbij kunnen zoeken en uw navraag direct in behandeling kunnen nemen. By Lin streeft ernaar binnen 1 à 2 werkdagen antwoord te kunnen geven op uw navraag.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wanneer u uw bestelling op By Lin heeft geplaatst, kunt u deze annuleren tot uiterlijk 7 werkdagen na de datum van bestelling. Het reeds betaalde bedrag zal naar uw rekening worden overgemaakt. Eventuele verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

Hoe vindt de bezorging plaats?

By Lin bezorgt in geheel Nederland , dit gebeurt door DHL post en PostNL.

Bestellingen worden dezelfde dag verstuurd wanneer deze besteld zijn voor 14:00 uur, muv de Vrijdag deze bestellingen worden op zaterdag verstuurd.

Wat gebeurt er bij afwezigheid van de ontvanger?

Indien de ontvanger niet thuis is, wordt de bestelling bij één van de buren afgegeven. Zijn de buren ook niet thuis, dan wordt de bestelling op een later tijdstip nogmaals aangeboden. Ook zal er een briefje achtergelaten worden waarop de ontvanger kan reageren wanneer hij of zij thuiskomt. Wanneer de ontvanger niet meer reageert, dan ligt de verantwoordelijkheid bij de besteller. By Lin  is in zo’n geval niet verantwoordelijk voor het niet aankomen van een bestelling.

Waar vind ik de algemene Voorwaarden?

Klik hier voor de algemene Voorwaarden.

Verstuurt By Lin ook naar het buitenland?

Ja, By Lin stuurt ook naar het buitenland.
Stuur mij even een mailtje met uw gegevens en naar welk land het verstuurt moet worden dan kan ik even uitzoeken wat de kosten zijn voor het verzenden.