Verzend en Retour beleid

Verzend en Retour beleid

VERZENDING:

By Lin verzendt gratis boven de € 75,- daaronder wordt € 4,95 in rekening gebracht binnen Nederland . Wij verzenden ook naar België en Duitsland. De verzendkosten hiervoor bedragen € 9,95 per bestelling. Deze worden direct in uw bestelling verwerkt.

RETOUR ZENDEN:

Bij een retour/annulering zending betaalt de klant zelf zijn/haar verzendkosten.
Het is niet toegestaan om meer als 1 maal per artikel te retourneren.

Retour SALE:

Voor een retour van een SALE artikel, acties, en of kortingscodes van 50% korting of meer, geldt dat u als klant een tegoedbon krijgt voor het volledige aankoop bedrag welke een jaar geldig zal zijn in onze shop, ook hiervoor geldt, u als klant bent verantwoordelijk voor de kosten van het retour sturen.

 

VERZENDING & RETOUREN

 Mocht u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met een aangekocht artikel of een artikel wilt ruilen, dan kunt u dit binnen 7 werkdagen na ontvangst naar ons retourneren. Wij zullen zo spoedig mogelijk zorgen voor het omruilen van het artikel of de terugbetaling ervan.

De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren als dat u het heeft ontvangen en mogen niet gebruikt of gedragen zijn. Bij ruiling geldt: Het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van de factuur of een kopie daarvan. Schrijf op de factuur welk artikel u wenst te ontvangen en verstuur het pakket naar onderstaand retouradres:

By Lin
Gretha Hofstralaan 58
3136 LS
Vlaardingen

Mocht u een artikel willen ruilen dan dient u de volgende stappen te nemen.

  • neem per e-mail contact op met onze klantenservice. info@bylin.nl
  • wacht op antwoord voordat u het artikel terugstuurt, u krijgt instructies hoe u moet handelen.
  • na ontvangst van het antwoord dient u binnen 2 werkdagen het artikel terug te sturen.

Artikelen kunnen NIET geruild worden:

  • wanneer er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet door By Lin zijn verricht.
  • wanneer beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud van de klant.
  • wanneer het artikel gedragen is.

Ontvangst verkeerd artikel:

Wanneer de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door By Lin omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 4 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant.

Track and Trace

By Lin verstuurd alle pakketjes met een T&T code. Zowel met DHL als Post NL.
Wanneer door een van deze partijen bewezen wordt dat het pakket daadwerkelijk afgeleverd is gaat By Lin niet over op terugbetaling. Wij zullen na onderzoek u als klant altijd tegemoet komen, afhankelijk van de situatie.